Zajęcia grupowe

Poniedziałek Wtorek Środa Piątek Sobota
9:00 Just:Stretch/Just:Mobility 17:30 Just:Burn 9:00 Just:Elemental 9:00 Just:Ball 9:00 Just:Burn
17:30 Just:Ball 19:00 Just:Core 10:30 Just:Spine 10:30 Just:Stretch 10:30 Just:Spine
Zajęcia odbywają się w grupach liczących maks. 4 osoby.
just_core

Program ćwiczeń stabilizujących, który wzmacnia mięśnie głęboko osadzone. Trening Core ma za zadanie: zapobiegać kontuzjom, korygować wady postawy, koordynować pracę całego ciała oraz poprawiać stabilność ciała. Program core stability sprawdza się nie tylko u osób trenujących wyczynowo, ale także u seniorów oraz u osób mających problemy z kręgosłupem.


just_spine

Program ćwiczeń dla każdego, bez względu na wiek lub poziom aktywności fizycznej. Wskazany osobom borykającym się z bólami kręgosłupa. Ćwiczenia zdrowy kręgosłup mają na celu poprawę pracy mięśni głębokich odpowiedzialnych za trzymanie odpowiedniej postawy.


just_burn

Kompleksowy program redukcji masy ciała. Przeznaczony dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych. Regularne uczestnictwo w zajęciach połączone ze zbilansowaną dietą pozwoli zgubić zbędne kilogramy.

just_elemental

Trening obwodowy to zajęcia ogólnorozwojowe. Podczas sesji treningowej angażujemy do pracy całe ciało. Sesja treningowa pozwala na szybki rozwój mięśni, spalanie kalorii oraz zwiększenie wytrzymałości. Trening obwodowy jest dostosowany do możliwości podopiecznego

justt_stretch

Cykl zajęć poświęcony efektywnemu rozciąganiu, rozluźnieniu oraz relaksacji. Podstawą efektywnego treningu jest regeneracja. Ćwiczenia przedstawione na zajęciach strechingu zadbają o poprawę gibkości, elastyczności oraz koordynację ruchów.


just_ball

Zajęcia wzmaniające z użyciem wszelkiego rodzaju piłek: fit ball, ovoball, bosu, piłka lekarska. Ćwiczenia mają na celu poprawę kondycji fizycznej, wzmocnienie sylwetki oraz poprawę koordynacji ruchowej.


just_mobility

Zajęcia na których zwiększysz ruchomości stawów i pozbędziesz się ograniczeń w zakresach całego ruchu. Zajęcia Mobility pozwalają poprawić wyniki w sporcie, zwiększają efektywność wykonywanych ćwiczeń i zapobiegają powstawaniu kontuzji.